Drama-based instruction as a strategy to enhance oral skills in university EFL students
El objetivo de esta síntesis de investigación era determinar los efectos del uso de la instrucción basada en el teatro para mejorar las habilidades orales en un aula de inglés como lengua extranjera (EFL por sus siglas en ingles). Se analizaron veintiún estudios que utilizaron la instrucción y la...
Glavni avtor: | Armijos Rueda, Nathaly Patricia |
---|---|
Drugi avtorji: | Abad Celleri, Mónica Patricia |
Format: | bachelorThesis |
Jezik: | spa |
Izdano: |
Universidad de Cuenca
2021
|
Teme: | |
Online dostop: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37542 |
Podobne knjige/članki
-
The use of ICT and authentic materials to enhance oral skills in EFL students
od: Sojos Ortiz, María José
Izdano: (2021) -
Psychometric Validation of the Motivated Strategies for Learning Questionnaire with Mexican University Students
od: Ramírez-Dorantes, María del Carmen, et al.
Izdano: (2013) -
An Examination of Attachment Styles and Social Skills of University Students
od: Dereli Iman, Esra, et al.
Izdano: (2012) -
The role of social skills in burnout and engagement among university students
od: Kiema-Junes, Heli, et al.
Izdano: (2020) -
Enhancing language teaching strategies in an EFL classroom by using multiple intelligence instruction
od: Gómez Santos, Marcela Carolina
Izdano: (2021)