Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Hlavní autor: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Další autoři: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Médium: | bachelorThesis |
Jazyk: | eng |
Vydáno: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Podobné jednotky
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
Autor: Juela Correa, Clara Yuleth
Vydáno: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
Autor: Galindo Maldonado, María Paula, a další
Vydáno: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
Autor: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Vydáno: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
Autor: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, a další
Vydáno: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
Autor: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, a další
Vydáno: (2015)