Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Prif Awdur: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Awduron Eraill: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Fformat: | bachelorThesis |
Iaith: | eng |
Cyhoeddwyd: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Eitemau Tebyg
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
gan: Juela Correa, Clara Yuleth
Cyhoeddwyd: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
gan: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Cyhoeddwyd: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
gan: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Cyhoeddwyd: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
gan: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, et al.
Cyhoeddwyd: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
gan: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, et al.
Cyhoeddwyd: (2015)