Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Hovedforfatter: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Andre forfattere: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Format: | bachelorThesis |
Sprog: | eng |
Udgivet: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Fag: | |
Online adgang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Lignende værker
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
af: Juela Correa, Clara Yuleth
Udgivet: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
af: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Udgivet: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
af: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Udgivet: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
af: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, et al.
Udgivet: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
af: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, et al.
Udgivet: (2015)