Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Κύριος συγγραφέας: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Μορφή: | bachelorThesis |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
ανά: Juela Correa, Clara Yuleth
Έκδοση: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
ανά: Galindo Maldonado, María Paula, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
ανά: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Έκδοση: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
ανά: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
ανά: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, κ.ά.
Έκδοση: (2015)