Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Auteur principal: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Autres auteurs: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Format: | bachelorThesis |
Langue: | eng |
Publié: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Documents similaires
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
par: Juela Correa, Clara Yuleth
Publié: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
par: Galindo Maldonado, María Paula, et autres
Publié: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
par: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Publié: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
par: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, et autres
Publié: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
par: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, et autres
Publié: (2015)