Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
第一著者: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
その他の著者: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
フォーマット: | bachelorThesis |
言語: | eng |
出版事項: |
Universidad de Cuenca
2022
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
類似資料
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
著者:: Juela Correa, Clara Yuleth
出版事項: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
著者:: Galindo Maldonado, María Paula, 等
出版事項: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
著者:: Sagal Alvear, Nelly Valeria
出版事項: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
著者:: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, 等
出版事項: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
著者:: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, 等
出版事項: (2015)