Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Hoofdauteur: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Andere auteurs: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Formaat: | bachelorThesis |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Gelijkaardige items
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
door: Juela Correa, Clara Yuleth
Gepubliceerd in: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
door: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
door: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Gepubliceerd in: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
door: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
door: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, et al.
Gepubliceerd in: (2015)