Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
1. autor: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Kolejni autorzy: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Format: | bachelorThesis |
Język: | eng |
Wydane: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Podobne zapisy
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
od: Juela Correa, Clara Yuleth
Wydane: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
od: Galindo Maldonado, María Paula, i wsp.
Wydane: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
od: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Wydane: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
od: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, i wsp.
Wydane: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
od: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, i wsp.
Wydane: (2015)