Enhancing online reading comprehension in a blended learning context
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar los efectos del aprendizaje híbrido en la comprensión lectora de los estudiantes de inglés como lengua extranjera. Dieciocho estudios de diferentes bases de datos fueron seleccionados para el análisis. Los criterios de inclusión y exclusi...
Autor principal: | Carbo Chamba, Karla Domenica |
---|---|
Outros Autores: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Formato: | bachelorThesis |
Idioma: | eng |
Publicado em: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37834 |
Registos relacionados
-
Flipped learning to enhance reading and writing in primary and secondary school english classrooms
Por: Juela Correa, Clara Yuleth
Publicado em: (2022) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
Por: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Publicado em: (2022) -
Implications of the reciprocal teaching method to foster reading comprehension
Por: Sagal Alvear, Nelly Valeria
Publicado em: (2021) -
The influence of visualization strategies on EFL learners’ reading comprehension
Por: Quisi Campoverde, Gabriela Belén, et al.
Publicado em: (2022) -
Application and evaluation of U.S. culture reading activities to enhance english learning in ninth grades ar Técnico Salesiano High School
Por: Abril Peralta, Natasha de los Ángeles, et al.
Publicado em: (2015)