The effects of formative and summative assessment on students’ motivation in an EFL classroom
Esta síntesis de investigación tiene como objetivo explorar los efectos de la evaluación formativa y sumativa en la motivación de los estudiantes en las clases de EFL, así como las percepciones de los estudiantes con respecto al uso de estos tipos de evaluación. Para cumplir con el objetivo se id...
Main Authors: | Avila Saico, Diana Gabriela, Faicán Guachichulca, Byron Andres |
---|---|
Other Authors: | Fajardo Dack, Tammy Mercedes |
Format: | bachelorThesis |
Language: | eng |
Published: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/39622 |
Similar Items
-
The effects of the integration of arts into the EFL/FL classroom
by: Abril Cabrera, Jimena
Published: (2022) -
The Effects of Cognitive Strategies in the Reading and Writing Skills of EFL Students
by: Morocho Tenezaca, Erick Joseph, et al.
Published: (2023) -
The Effects of Using Cooperative Learning Strategies on EFL Students’ Motivation
by: Quizhpi Orellana, Martín Alejandro
Published: (2023) -
The effects of role plays on EFL students’ grammar learning.
by: Abad Amón, Verónica María, et al.
Published: (2022) -
The effects of providing EFL students with asynchronous and online instant feedback
by: Segarra Segarra, Ana Belén
Published: (2022)