Subtitled Audio-visual Material for Teaching EFL Listening Comprehension and Vocabulary
El propósito de esta síntesis de investigación es el de explorar y analizar los efectos que tiene el material audiovisual subtitulado en la comprensión auditiva y la enseñanza de vocabulario del inglés como lengua extranjera, así como también las percepciones que tienen los estudiantes acerca del...
Main Author: | Betancourt Fajardo, Erika Jazmina |
---|---|
Other Authors: | Abad Celleri, Mónica Patricia |
Language: | eng |
Published: |
Universidad de Cuenca
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/41985 |
Similar Items
-
The influence of audio-visual material in the oral retelling of L2 written texts
by: Salazar Ojeda, Darwin Ariosto
Published: (2022) -
The use of authentic audio materials for developing listening skills in the EFL classroom
by: Chimbo Portoviejo, Jorge Fernando, et al.
Published: (2022) -
Teaching Strategies to Apply Music in English as a Tool to Enhance Listening and Speaking Skills in Latin American EFL Classrooms
by: León Avilés, María Verónica, et al.
Published: (2023) -
Teacher’s Perspectives Toward the TPR Method to Teach Vocabulary to Children in EFL Classrooms
by: Armijos Granda, Pablo Fabian, et al.
Published: (2023) -
Extensive reading on EFL students’ reading comprehension and vocabulary development
by: Galindo Maldonado, María Paula, et al.
Published: (2022)