The Impact of Video Games on ESL Teenagers’ Classrooms
La influencia de los videojuegos en contextos de inglés como segundo idioma (ESL) ha cobrado relevancia en los últimos años, especialmente en relación a los efectos que puede tener en el proceso de aprendizaje de idiomas, así como las percepciones por parte de docentes y estudiantes en esta área. Po...
Main Author: | Encalada Narváez, Edison Fabián |
---|---|
Other Authors: | Argudo Serrano, Juanita Catalina |
Language: | spa |
Published: |
Universidad de Cuenca
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/42537 |
Similar Items
-
The influence of video games on the acquisition of the english language in an EFL classroom
by: Benavides Angamarca, Gabriela Jazmín, et al.
Published: (2022) -
EFL Professors’ Perception of the Use of Virtual Platforms for Education at the University of Cuenca
by: Bacuilima Ochoa, María José, et al.
Published: (2023) -
Appropriate Strategies for Teaching English as a FL to Children with ADHD
by: Ochoa Carrion, Karina Elizabeth, et al.
Published: (2023) -
The effects of the application of integrative tests to measure english language learners’ Proficiency
by: Lema Peñafiel, Lilian Lissbeth, et al.
Published: (2024) -
The effects and implications of english accents in EFL and ESL classrooms
by: Torres Lazo, Paola Belén
Published: (2020)