Perfil estudiantil y producción lingüística en inglés: rol de género, antecedentes educativos y consumo de medios visuales.
El presente estudio tiene como objetivo identificar cómo el perfil de género, la edad, los antecedentes de educación privada, el lapso sin estudiar inglés y el consumo de audiovisuales influye en la producción del inglés como lengua extranjera. Este estudio se realizó en una muestra de 158 alumnos d...
Main Authors: | Espinoza Hidrobo, Maria Isabel, Cabrera Arias, Sandra Mercedes, Heredia Espinoza, Abraham Alberto |
---|---|
Format: | ARTÍCULO |
Language: | es_ES |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uasb.edu.ec/index.php/ree/article/view/4329 |
Similar Items
-
Perceptions about english pragmatics inclusion in the learning plan of EFL
by: Hohenstein, Shenja Rosa
Published: (2021) -
The effects of providing EFL students with asynchronous and online instant feedback
by: Segarra Segarra, Ana Belén
Published: (2022) -
Effective feedback techniques on speaking and their implications in the context of higher education
by: Chicaiza Déleg, Sandra Isabel
Published: (2021) -
La literatura infantil en lengua inglesa en el aula de Educación Infantil
by: Vilchez Ojeda, Marina
Published: (2020) -
An aid to study phonetics: Wireframe and Storyboard of a cell phone application as an educational tool for students of the english literature major at the University of Cuenca
by: Peña Alvarez, Zulema Izamar, et al.
Published: (2019)