El efecto de las redes sociales en niños/as de educación primaria
RESUMEN: Esta revisión bibliográfica presenta los resultados de un estudio realizado sobre el efecto que tienen las redes sociales en niños/as de la etapa de Educación Primaria. La investigación que va a tener lugar a lo largo de este documento se justifica por el fenómeno que se ha producido en ad...
Main Author: | Carrillo Lencina, María Elena |
---|---|
Other Authors: | Núñez Ruíz, Gabriel |
Format: | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/10160 |
Similar Items
-
Motivational Factors in the Use of Videoconferences to Carry out Tutorials in Spanish Universities in the Post-Pandemic Period
by: Infante-Moro, Alfonso, et al.
Published: (2021) -
Uso de los problemas sociales relevantes desde la perspectiva del alumnado
by: Torres Saldaña, Javier
Published: (2023) -
Implications of Virtual Reality in Arts Education: Research Analysis in the Context of Higher Education
by: González Zamar, Mariana Daniela, et al.
Published: (2020) -
Measurement in Primary School Mathematics and Science Textbooks
by: Montoro, Ana B., et al.
Published: (2021) -
TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND CULTURE THROUGH PBL AT THE TERTIARY LEVEL
by: Armie, Madalina, et al.
Published: (2024)