La desaparición de la figura de PT como culminación del camino hacia la inclusión: historia de vida
En el presente texto se va a desarrollar un trabajo fin de máster que se encuentra enmarcado dentro de la investigación cualitativa, más concretamente en la modalidad de historia de vida. A través de este estudio, se pretende profundizar en el concepto de inclusión educativa que tiene una docente...
Main Author: | Díaz Rodríguez, Alicia |
---|---|
Other Authors: | Fernández Larragueta, Susana |
Format: | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/13826 |
Similar Items
-
Adopting sustainable water management practices in agriculture based on stakeholder preferences
by: Velasco Muñoz, Juan Francisco, et al.
Published: (2023) -
Compulsory Education Teachers’ Perceptions of Resources, Extracurricular Activities and Inclusive Pedagogical Training in Spain
by: Leiva Olivencia, Juan José, et al.
Published: (2021) -
Communicating Health Information at the End of Life: The Caregivers’ Perspectives
by: Ibañez Masero, Olivia, et al.
Published: (2020) -
Artistic research in higher education: inclusion context and modalities
by: Galarza Neira, Maria Teresa
Published: (2024) -
Are You Prepared to Save a Life? Nursing Students’ Experience in Advanced Life Support Practice
by: Gutiérrez-Puertas, Lorena, et al.
Published: (2021)