Exploración de las prácticas de coevaluación en una clase de inglés en el programa de diploma en un colegio internacional en España y sus efectos en la comunicación en el aula
Main Author: | Salmerón Carmona, María Dolores |
---|---|
Other Authors: | Cortés de los Ríos, María Enriqueta |
Format: | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
Language: | English |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/14457 |
Similar Items
-
Enseñar y aprender la química por indagación: una propuesta inclusiva de trabajos prácticos para el Programa del Diploma del Bachillerato Internacional
by: Panarelli, E.G. (Enzo Gabriele), et al.
Published: (2021) -
Is group work effectively used in International Baccalaureate for outstanding students? Exploring opinions of International Baccalaureate teachers about their teaching practices and the role of the language at Middle Years (MYP) and Diploma (DP) level
by: Rosina, A. (Alessandra), et al.
Published: (2019) -
Proyectos STEM en el Bachillerato Internacional: propuestas desde la fricción en el deporte
by: Martínez-de-Bujanda-Carasusán, J. (Javier), et al.
Published: (2020) -
El papel del profesor para la educación del carácter en el componente CAS del programa de diploma del Bachillerato Internacional
by: Ospina-Orozco, E. (Edna del Pilar), et al.
Published: (2021) -
Stories that show how to study and how to learn: an experience in the portuguese school system.
by: Rosario, Pedro, et al.
Published: (2012)