El liderazgo en el canal de la comercialización: un proceso para la gestión de las relaciones internas del canal
This paper aims to analyse one of the most characteristic problems of the marketing channel and, in particular, of its management, which is the exercise of leadership. The starting point must be to understand the need for the channel to be managed, otherwise the channel's competitive capacity i...
Hoofdauteur: | Sánchez Pérez, Manuel |
---|---|
Formaat: | info:eu-repo/semantics/article |
Taal: | Spanish / Castilian |
Gepubliceerd in: |
Esic Editorial
2024
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | http://hdl.handle.net/10835/14978 |
Gelijkaardige items
-
La dependencia en el canal de comercialización: Una jerarquización de sus componentes
door: Sánchez Pérez, Manuel
Gepubliceerd in: (2024) -
Insights into Closeness of Relationship as Determinant of Trust Within Marketing Channels
door: Sánchez Pérez, Manuel, et al.
Gepubliceerd in: (2024) -
Rivers: form and process in alluvial channels
door: Richards, Keith -
El control en el canal de comercialización
door: Mollá Descals, Alejandro, et al.
Gepubliceerd in: (2024) -
Open-Channel hidraulics
door: Chow, Ven Te