Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • Un análisis de competencias pa...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
Un análisis de competencias para "aprender a aprender" en la Universidad.

Un análisis de competencias para "aprender a aprender" en la Universidad.

Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí: Sáiz Manzanares, Mª Consuelo, Montero, Eduardo, Bol Arreba, Alfredo, Carbonero Martín, Miguel Angel
Formáid: info:eu-repo/semantics/article
Teanga:Spanish / Castilian
Foilsithe / Cruthaithe: Universidad de Almería. 2012
Ábhair:
Estrategias metacognitivas
Estrategias de apoyo al procesamiento
Programas de desarrollo cognitivo
Competencias de aprender a aprender
Educación Superior
Meta-cognitive skills
Support of information processing strategies
Meta-cognitive programs
Learn to learn competences
Higher Education
Rochtain ar líne:http://hdl.handle.net/10835/1678
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1494
  • Stoc
  • Cur síos
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Ar líne

http://hdl.handle.net/10835/1678
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1494

Míreanna comhchosúla

  • Procedure for evaluating self-regulation strategies during learning in Early Childhood Education.
    de réir: Amate Romera, Jorge
    Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
  • Pshychometric characteristics of the EEAA (scale of affective strategies in the learning process)
    de réir: Villardón-Gallego, Lourdes, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
  • Effects of a service-learning program on university students
    de réir: Hervás Torres, Mirian, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2017)
  • The Dark Side of the Self-Determination Theory and Its Influence on the Emotional and Cognitive Processes of Students in Physical Education
    de réir: Trigueros Ramos, Rubén, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
  • Meta-analysis of functional neuroimaging studies indicates that an increase of cognitive difficulty during executive tasks engages brain regions associated with time perception
    de réir: Radua , J. (Joaquim), et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2014)

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna