Salta al contenuto
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzata
  • Validación de la Escala de Aut...
  • Citazione
  • Invia SMS
  • Invia email
  • Stampa
  • Esporta il record
    • Esporta a RefWorks
    • Esporta a EndNoteWeb
    • Esporta a EndNote
  • PLink permanente
Validación de la Escala de Autoeficacia General con adolescentes españoles.

Validación de la Escala de Autoeficacia General con adolescentes españoles.

Dettagli Bibliografici
Autori principali: Espada Sánchez, José P., Gonzálvez, María T., Orgilés Amorós, Mireia, Carballo, José L., Piqueras Rodríguez, José Antonio
Natura: info:eu-repo/semantics/article
Lingua:Spanish / Castilian
Pubblicazione: Universidad de Almería. 2012
Soggetti:
Autoeficacia
Adolescentes
Evaluación
Fiabilidad
Validez
Self-efficacy
Adolescents
Evaluation
Reliability
Validity
Accesso online:http://hdl.handle.net/10835/1682
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1504
  • Posseduto
  • Descrizione
  • Documenti analoghi
  • MARC21

Accesso online

http://hdl.handle.net/10835/1682
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1504

Documenti analoghi

  • Teachers' interpersonal self-efficacy: evaluation and predictive capacity of teacher burnout.
    di: García Ros, Rafael, et al.
    Pubblicazione: (2016)
  • Analysis and validation of a rubric to assess oral presentation skills in university context
    di: García Ros, Rafael
    Pubblicazione: (2012)
  • Early adolescence and stress in the school context: an examination of the student stress inventory - stress manifestation (SSI - SM)
    di: Ortuño Sierra, Javier, et al.
    Pubblicazione: (2016)
  • Inventarios de estilos de aprendizaje: una actualización de la matriz de fiabilidad y validez de coffield, moseley, hall, y ecclestone
    di: Álvarez-Montero, Francisco J., et al.
    Pubblicazione: (2019)
  • Validation study of the Scale for Assessment of the teaching-learning process, student version (ATLP-S).
    di: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Pubblicazione: (2012)

Opzioni di ricerca

  • Ultime ricerche
  • Ricerca avanzata

Cerca

  • Scorri il catalogo

Serve aiuto?

  • Suggerimenti per la ricerca
  • Chiedi al bibliotecario
  • FAQ