Pular para o conteúdo
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Self-assessment: theoretical a...
  • Citar
  • Enviar por SMS
  • Enviar por e-mail
  • Imprimir
  • Exportar registro
    • Exportar para RefWorks
    • Exportar para EndNoteWeb
    • Exportar para EndNote
  • Link permanente
Self-assessment: theoretical and practical connotations, when it happens, how is it acquired and what to do to develop it in our students.

Self-assessment: theoretical and practical connotations, when it happens, how is it acquired and what to do to develop it in our students.

Detalhes bibliográficos
Principais autores: Panadero, Ernesto, Alonso Tapia, Jesús
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado em: Universidad de Almería 2013
Assuntos:
Self-assessment
Self-regulation
Formative assessment
Rubrics
Scripts
Assessment criteria
Autoevaluación
Autorregulación
Evaluación formativa
Rúbricas
Guiones de evaluación
Criterios de evaluación
Acesso em linha:http://hdl.handle.net/10835/2562
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.30.12200
  • Itens
  • Descrição
  • Registros relacionados
  • Registro fonte

Internet

http://hdl.handle.net/10835/2562
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.30.12200

Registros relacionados

  • Evaluar para contribuir a la autorregulación del aprendizaje
    por: Álvarez Valdivia, Ibis M.
    Publicado em: (2012)
  • Predicting students’ academic achievement: contributions of perceptions of classroom assessment tasks and motivated learning strategies
    por: Alkharusi, Hussain
    Publicado em: (2017)
  • Fostering self-regulated learning in an assessment situation.
    por: Rochera Villach, María José, et al.
    Publicado em: (2012)
  • Evapromes an assessment scale for metacognitive processes in writing
    por: Jiménez Rodríguez, Virginia, et al.
    Publicado em: (2016)
  • Un enfoque dinámico en la evaluación de metaconocimientos sobre la comprensión de textos.
    por: Navarro Hidalgo, Juan José, et al.
    Publicado em: (2012)

Opções de Busca

  • Histórico de buscas
  • Busca Avançada

Encontrar Mais

  • Navegar o acervo

Precisa de ajuda?

  • Dicas de Busca
  • Serviço de Referência
  • Perguntas Frequentes