Percepciones de los estudiantes sobre retroalimentación docente en una construcción de carrera. Un estudio desde la formación profesional
Main Authors: | Martius, D, Carvalho, C |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | English |
Published: |
Universidad de Almería
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/3347 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.33.13144 |
Similar Items
-
El autoconocimiento como elemento fundamental en la orientación vocacional
by: Taracena-Castellví, N. (Nerea), et al.
Published: (2019) -
Comportamiento del alumnado universitario ante el desarrollo de su carrera profesional
by: Bethencourt Benítez, José Tomás, et al.
Published: (2011) -
Vocational Guidance and Psychology in Spain: a Scientometric Study
by: Flores-Buils, José Manuel, et al.
Published: (2013) -
"La clave profesional": validation of a vocational guiadance instrument
by: Mudarra, María José, et al.
Published: (2016) -
“I want to study Psychology”: vocational interests and values of university preparatory students with a preference for studying Psychology
by: Hernández-Franco, Vicente, et al.
Published: (2018)