Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Pshychometric characteristics...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
Pshychometric characteristics of the EEAA (scale of affective strategies in the learning process)

Pshychometric characteristics of the EEAA (scale of affective strategies in the learning process)

Detalles Bibliográficos
Main Authors: Villardón-Gallego, Lourdes, Yániz, Comcepción
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado: Universidad de Almería 2015
Subjects:
Affective strategies
Learning competence
Confirmatory factorial analysis
University teaching
Self-regulated learning
Estrategias afectivas
Competencia para aprender
Análisis factorial confirmatorio
Enseñanza universitaria
Autorregulación del aprendizaje
Acceso en liña:http://hdl.handle.net/10835/3837
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.34.14095
  • Existencias
  • Descripción
  • Títulos similares
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/3837
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.34.14095

Títulos similares

  • Factorial Structure and Predictive Validity of Approaches and Study Skills Inventory for Students (ASSIST) in Egypt: A Confirmatory Factor Analysis Approach
    por: Gadelrab, Hesham F.
    Publicado: (2012)
  • Procedure for evaluating self-regulation strategies during learning in Early Childhood Education.
    por: Amate Romera, Jorge
    Publicado: (2012)
  • Psychometric properties of the Scientific Inquiry Scale
    por: Ossa-Cornejo, Carlos, et al.
    Publicado: (2018)
  • Attitudes towards mathematics at secondary level: development and structural validation of the scale for assessing attitudes towards mathematics in secondary education (SATMAS)
    por: Yañez-Marquina, Lara, et al.
    Publicado: (2017)
  • Examining the student-teacher relationship scale in the Italian context: a factorial validity study
    por: Michela Fraire, Claudio L., et al.
    Publicado: (2014)

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes