_version_ 1789406161378738176
author Méndez, Marta
Arias, Natalia
Villar, José R.
Menéndez, José R.
Neira, Angel
Romano, Pedro V.
Núñez Pérez, José C.
Arias, Jorge L.
author_facet Méndez, Marta
Arias, Natalia
Villar, José R.
Menéndez, José R.
Neira, Angel
Romano, Pedro V.
Núñez Pérez, José C.
Arias, Jorge L.
author_sort Méndez, Marta
collection DSpace
format info:eu-repo/semantics/article
id oai:repositorio.ual.es:10835-3851
institution Universidad de Cuenca
language English
publishDate 2016
publisher Universidad de Almería
record_format dspace
spelling oai:repositorio.ual.es:10835-38512023-10-31T09:43:19Z Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions La enseñanza pre-universitaria en ciencia y tecnología puede influir en las funciones ejecitivas Méndez, Marta Arias, Natalia Villar, José R. Menéndez, José R. Neira, Angel Romano, Pedro V. Núñez Pérez, José C. Arias, Jorge L. Engineering Spatial working memory Planning Inhibition Mental flexibility Ingeniería Memoria de trabajo espacial Planificación Inhibición Flexibilidad mental 2016-01-13T10:47:59Z 2016-01-13T10:47:59Z 2014 info:eu-repo/semantics/article 1696-2095 http://hdl.handle.net/10835/3851 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.34.14016 en info:eu-repo/semantics/openAccess Universidad de Almería Electronic Journal of research in Educational Psychology. Número 34 Vol. 12 (3), 1 de Diciembre de 2014
spellingShingle Engineering
Spatial working memory
Planning
Inhibition
Mental flexibility
Ingeniería
Memoria de trabajo espacial
Planificación
Inhibición
Flexibilidad mental
Méndez, Marta
Arias, Natalia
Villar, José R.
Menéndez, José R.
Neira, Angel
Romano, Pedro V.
Núñez Pérez, José C.
Arias, Jorge L.
Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions
title Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions
title_full Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions
title_fullStr Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions
title_full_unstemmed Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions
title_short Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions
title_sort pre-university tuition in science and techonology cam influence executive funcions
topic Engineering
Spatial working memory
Planning
Inhibition
Mental flexibility
Ingeniería
Memoria de trabajo espacial
Planificación
Inhibición
Flexibilidad mental
url http://hdl.handle.net/10835/3851
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.34.14016
work_keys_str_mv AT mendezmarta preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT ariasnatalia preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT villarjoser preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT menendezjoser preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT neiraangel preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT romanopedrov preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT nunezperezjosec preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT ariasjorgel preuniversitytuitioninscienceandtechonologycaminfluenceexecutivefuncions
AT mendezmarta laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT ariasnatalia laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT villarjoser laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT menendezjoser laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT neiraangel laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT romanopedrov laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT nunezperezjosec laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas
AT ariasjorgel laensenanzapreuniversitariaencienciaytecnologiapuedeinfluirenlasfuncionesejecitivas