Teacher assertiveness in the development of students' social competence
المؤلفون الرئيسيون: | Villena Martínez, Mª Dolores, Justicia Justicia, Fernando, Fernández de Haro, E. |
---|---|
التنسيق: | info:eu-repo/semantics/article |
اللغة: | English |
منشور في: |
Universidad de Almería
2017
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://hdl.handle.net/10835/4756 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15078 |
مواد مشابهة
-
La política de cohesión económica y social en la Unión Europea
حسب: Dana Monita, Elisabeta
منشور في: (2020) -
Conjunto Urbano en Holanda, año 1953. La Peatonal Lijnbaan. Jaap Bekema y Jo Van der Broek
حسب: Avilés Tapia, Hugo Adrián
منشور في: (2019) -
Assertive skills and academic performance in Primary and Secondary Education, giftedness, and conflictive students.
حسب: Marugán de Miguelsanz, Montserrat, وآخرون
منشور في: (2012) -
Vivienda social alternativa: criterios de inserción de vivienda social alternativa en áreas consolidadas de la ciudad de Cuenca: modelo en zona Yanuncay
حسب: Quintero Segura, Daniel Fernando
منشور في: (2017) -
Exploring the Role of Student Teachers’ SelfEfficacy Beliefs and Teacher-Student Relationship Quality in Students’ School Adjustment Competencies
حسب: Koca, Fatih
منشور في: (2018)