Neidio i'r cynnwys
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Uwch
  • Stylistics in teacher training...
  • Dyfynnu hwn
  • Anfonwch hwn fel neges destun
  • E-bostio hwn
  • Argraffu
  • Allforio Cofnod
    • Allforio i RefWorks
    • Allforio i EndNoteWeb
    • Allforio i EndNote
  • Permanent link
Stylistics in teacher training: research programs and future prospects

Stylistics in teacher training: research programs and future prospects

Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Ventura, Ana Clara
Fformat: info:eu-repo/semantics/article
Iaith:English
Cyhoeddwyd: 2017
Pynciau:
Stylistics
Teacher training
Nomothetic approach
Ideographic approach
Estilistica
Formación del profesorado
Enfoque nomotético
Enfoque ideográfico
Mynediad Ar-lein:http://hdl.handle.net/10835/4761
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.39.15073
  • Daliadau
  • Disgrifiad
  • Eitemau Tebyg
  • Dangos Staff

Rhyngrwyd

http://hdl.handle.net/10835/4761
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.39.15073

Eitemau Tebyg

  • Díadas Reflexivas Colaborativas: construyendo nuevos significados sobre aprendizaje y enseñanza.
    gan: Gómez Nocetti, Viviana, et al.
    Cyhoeddwyd: (2012)
  • Job satisfaction, beliefs and instructional practice: the case of Latvian and Estonian mathematics teachers.
    gan: Pipere, Anita, et al.
    Cyhoeddwyd: (2013)
  • Teacher Training in Intercultural Education: Teacher Perceptions
    gan: Figueredo Canosa, Victoria, et al.
    Cyhoeddwyd: (2020)
  • The influence of parents and teachers on the deep learning aproach of pupils in Norwegian upper-secondary schools.
    gan: Elstad, Eyvind, et al.
    Cyhoeddwyd: (2012)
  • How In-Training Secondary Education Teachers Think. Avenues for Intervention.
    gan: Pérez Sánchez, Antonio M., et al.
    Cyhoeddwyd: (2012)

Opsiynau Chwilio

  • Hanes Chwilio
  • Chwiliad Uwch

Canfod Mwy

  • Pori'r Catalog

Angen Help?

  • Awgrymiadau Chwilio
  • Gofynnwch i Lyfrgellydd
  • Cwestiynau Cyffredin