_version_ 1789406187159027712
author Fuente Arias, Jesús de la
Cano, Francisco
Justicia Justicia, Fernando
Pichardo Martínez, María C.
García Berbén, Ana Belén
Martínez Vicente, José Manuel
Sander, Paul
author_facet Fuente Arias, Jesús de la
Cano, Francisco
Justicia Justicia, Fernando
Pichardo Martínez, María C.
García Berbén, Ana Belén
Martínez Vicente, José Manuel
Sander, Paul
author_sort Fuente Arias, Jesús de la
collection DSpace
format info:eu-repo/semantics/article
id oai:repositorio.ual.es:10835-615
institution Universidad de Cuenca
language English
publishDate 2012
publisher Universidad de Almería
record_format dspace
spelling oai:repositorio.ual.es:10835-6152023-04-12T21:57:57Z Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm Efectos de la utilización de herramientas on-line en la mejora de la regulación del proceso enseñanza-aprendizaje: DIMEPEA y PLÉYADE. Fuente Arias, Jesús de la Cano, Francisco Justicia Justicia, Fernando Pichardo Martínez, María C. García Berbén, Ana Belén Martínez Vicente, José Manuel Sander, Paul Intervention Improvement of regulated teaching Improvement of self-regulated learning ICT DEDEPRO Model Intervención Mejora de la autorregulación en el aprendizaje TICs Modelo DIDEPRO 2012-01-09T16:59:27Z 2012-01-09T16:59:27Z 2007 info:eu-repo/semantics/article 1696-2095 http://hdl.handle.net/10835/615 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1252 en http://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?208 info:eu-repo/semantics/openAccess Universidad de Almería Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007
spellingShingle Intervention
Improvement of regulated teaching
Improvement of self-regulated learning
ICT
DEDEPRO Model
Intervención
Mejora de la autorregulación en el aprendizaje
TICs
Modelo DIDEPRO
Fuente Arias, Jesús de la
Cano, Francisco
Justicia Justicia, Fernando
Pichardo Martínez, María C.
García Berbén, Ana Belén
Martínez Vicente, José Manuel
Sander, Paul
Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm
title Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm
title_full Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm
title_fullStr Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm
title_full_unstemmed Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm
title_short Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm
title_sort effects of using online tools in improving regulation of the teaching-learning process: tlpa tm & pleyade tm
topic Intervention
Improvement of regulated teaching
Improvement of self-regulated learning
ICT
DEDEPRO Model
Intervención
Mejora de la autorregulación en el aprendizaje
TICs
Modelo DIDEPRO
url http://hdl.handle.net/10835/615
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1252
work_keys_str_mv AT fuenteariasjesusdela effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT canofrancisco effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT justiciajusticiafernando effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT pichardomartinezmariac effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT garciaberbenanabelen effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT martinezvicentejosemanuel effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT sanderpaul effectsofusingonlinetoolsinimprovingregulationoftheteachinglearningprocesstlpatmpleyadetm
AT fuenteariasjesusdela efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade
AT canofrancisco efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade
AT justiciajusticiafernando efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade
AT pichardomartinezmariac efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade
AT garciaberbenanabelen efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade
AT martinezvicentejosemanuel efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade
AT sanderpaul efectosdelautilizaciondeherramientasonlineenlamejoradelaregulaciondelprocesoensenanzaaprendizajedimepeaypleyade