Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Effects of Using Online Tools...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm

Effects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tm

Detalles Bibliográficos
Main Authors: Fuente Arias, Jesús de la, Cano, Francisco, Justicia Justicia, Fernando, Pichardo Martínez, María C., García Berbén, Ana Belén, Martínez Vicente, José Manuel, Sander, Paul
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Intervention
Improvement of regulated teaching
Improvement of self-regulated learning
ICT
DEDEPRO Model
Intervención
Mejora de la autorregulación en el aprendizaje
TICs
Modelo DIDEPRO
Acceso en liña:http://hdl.handle.net/10835/615
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1252
  • Existencias
  • Descripción
  • Títulos similares
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/615
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1252

Títulos similares

  • Personal self-regulation and regulatory teaching to predit performance and academic confidence: new edidence for the DEDEPRO model
    por: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Publicado: (2015)
  • The DEDEPROtm Model of Regulated Teaching and Learning: recent advances.
    por: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Publicado: (2012)
  • Research approaches to the regulation of academic writing: the state of the question.
    por: Castelló, Montserrat, et al.
    Publicado: (2012)
  • Effect of teaching of self-regulated learning strategies on attribution styles in students
    por: Tavakolizadeh, Jahanshir, et al.
    Publicado: (2012)
  • Improving the Teaching-Learning Process through Psychoeducational Advising.
    por: Sánchez Roda, Mª Dolores, et al.
    Publicado: (2012)

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes