Las estrategias metacognitivas aplicadas a la escritura como predictoras de la calidad de la escritura espontánea
Main Authors: | Jiménez Rodríguez, Virginia, Alvarado Izquierdo, Jesús María, Calaforra Faubel, Patricia J. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
Universidad de Almería
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/6211 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v16i45.2095 |
Similar Items
-
Evapromes an assessment scale for metacognitive processes in writing
by: Jiménez Rodríguez, Virginia, et al.
Published: (2016) -
Estrategias metacognitivas en la escritura de folletos turísticos con estudiantes de séptimo de básica
by: Nievecela Guamanrrigra, Narcisa de Jesús
Published: (2022) -
Metacognitive Awareness Inventory for Teachers (MAIT)
by: Balcikanli, Cem
Published: (2012) -
La metacognición como recurso terapéutico en el tratamiento de pacientes con esquizofrenia
by: González-Ozcoidi, Á. (Ángela), et al.
Published: (2023) -
The Influence of Teachers on Motivation and Academic Stress and Their Effect on the Learning Strategies of University Students
by: Trigueros Ramos, Rubén, et al.
Published: (2020)