Factores limitadores de la adopción del m-commerce
Main Author: | Parrilla Pérez, Juan C. |
---|---|
Other Authors: | Sánchez Pérez, Manuel |
Format: | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
Universidad de Almería
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/6669 |
Similar Items
-
Análisis de la percepción de la compra online de productos locales en función del tipo de web (e-commerce local vs. E-marketplace)
by: Berenguel Torres, Adrián
Published: (2023) -
Problem-based educational environments: a case study in e-Commerce and business planning.
by: Megalakaki, Olga, et al.
Published: (2012) -
Análisis de la aplicación del comercio elctrónico en el transporte terrestre turístico e la ciudad de Cuenca
by: Albarracín Granda, María José
Published: (2013) -
E. M. Forster. Where Angels Fear to Tread. The longest journey
by: Ridler,Ann Margaret -
Examen critique et pratique du commentaire de M. Troplong sur les priviléges
by: Mourlon, F.