Neidio i'r cynnwys
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Uwch
  • Does Computer-based Elaborated...
  • Dyfynnu hwn
  • Anfonwch hwn fel neges destun
  • E-bostio hwn
  • Argraffu
  • Allforio Cofnod
    • Allforio i RefWorks
    • Allforio i EndNoteWeb
    • Allforio i EndNote
  • Permanent link
Does Computer-based Elaborated Feedback Influence the Students’ Question-Answering Process?

Does Computer-based Elaborated Feedback Influence the Students’ Question-Answering Process?

Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awduron: Máñez, Ignacio, Vidal-Abarca, Eduardo, Martínez, Tomás
Fformat: info:eu-repo/semantics/article
Iaith:English
Cyhoeddwyd: Universidad de Almería 2020
Pynciau:
Elaborated feedback (EF)
Question-answering tasks
Textual relevance
Formative feedback
Digital learning environments
Retroalimentación elaborada (EF)
Tareas de responder preguntas
Relevancia textual
Retroalimentación formativa
Entornos digitales de aprendizaje
Mynediad Ar-lein:http://hdl.handle.net/10835/7604
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i47.2156
  • Daliadau
  • Disgrifiad
  • Eitemau Tebyg
  • Dangos Staff

Rhyngrwyd

http://hdl.handle.net/10835/7604
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i47.2156

Eitemau Tebyg

  • Teacher mini conferences in class: an alternative to provide feedback in written tasks
    gan: Siguenza Garzon, Paul Ismael, et al.
    Cyhoeddwyd: (2024)
  • The effects of corrective feedback on the development of ESL/EFL learners’ writing skills
    gan: Saeteros Narvaéz, Jorge Alejandro
    Cyhoeddwyd: (2022)
  • Effects of direct focused and indirect focused feedback on sentence fragments, noun-pronoun agreement, and run-on sentences in writing tasks of A2 EFL students at Universidad de Cuenca
    gan: Villavicencio Reinoso, Jorge Mauricio
    Cyhoeddwyd: (2020)
  • Percepciones de los estudiantes sobre retroalimentación docente en una construcción de carrera. Un estudio desde la formación profesional
    gan: Martius, D, et al.
    Cyhoeddwyd: (2015)
  • Effects of feeding back the motivation of a collaboratively learning group
    gan: Schoor, Cornelia, et al.
    Cyhoeddwyd: (2014)

Opsiynau Chwilio

  • Hanes Chwilio
  • Chwiliad Uwch

Canfod Mwy

  • Pori'r Catalog

Angen Help?

  • Awgrymiadau Chwilio
  • Gofynnwch i Lyfrgellydd
  • Cwestiynau Cyffredin