Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • Application of a written compo...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
Application of a written composition and reading comprehension program in Primary Education students.

Application of a written composition and reading comprehension program in Primary Education students.

Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Romero Pérez, Juan F., Elósegui Bandera, Eduardo, Ruíz León, Irene, Lavigne Cerván, Rocío
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:English
Argitaratua: Universidad de Almería 2012
Gaiak:
Written composition
Reading comprehension
Learning disabilities
Primary Education
Composición escrita
Comprensión lectora
Dificultades en el aprendizaje
Educación Primaria
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/768
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.2.110
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/768
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.2.110

Antzeko izenburuak

  • La composición escrita: aportaciones teóricas y recomendaciones legales para su enseñanza en educación primaria
    nork: Rabazo Méndez, María José, et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Enseñanza de las Estrategias de Comprensión del Lenguaje Escrito: Selección y secuenciación de objetivos y contenidos
    nork: Escoriza Nieto, José
    Argitaratua: (2012)
  • Incidence of executive functions on reading comprehension performance in edolescents
    nork: Demagistri, María Silvina, et al.
    Argitaratua: (2016)
  • Self-efficacy in writing composition among deaf and hearing students in Primary and Secondary Education
    nork: Gutiérrez Cáceres, Rafaela
    Argitaratua: (2012)
  • Reading skills in children with Irlen Syndrome
    nork: Bernal Arellano, Walter Marcelo
    Argitaratua: (2024)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ