Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • Un Programa de Aprendizaje Aut...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Un Programa de Aprendizaje Autorregulado para Personas de Altas Capacidades Mediante el Uso de Herramientas Telemáticas

Un Programa de Aprendizaje Autorregulado para Personas de Altas Capacidades Mediante el Uso de Herramientas Telemáticas

Bibliographic Details
Main Authors: Hernández Jorge, Carmen M., Borges del Rosal, María África
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Superdotación
Estrategias de aprendizaje
Contextos hipermedia
Giftedness
Learning strategies
Hypermedia contexts
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/777
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v3i7.1203
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/777
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v3i7.1203

Similar Items

  • Curso 0 en Análisis de Datos en Psicología. Tutorial Hipermedia
    by: Cuesta Izquierdo, Marcelino, et al.
    Published: (2012)
  • Estudio de la Aplicación de Programas de Alto Rendimiento para alumnos con altas Capacidades
    by: Martin- Lobo, Pilar, et al.
    Published: (2018)
  • Análisis de las relaciones entre creatividad y altas capacidades en primaria y secundaria
    by: Marugán de Miguelsanz, Montserrat, et al.
    Published: (2013)
  • In- and out-of-school activities and their influence and their influence on attitudes and expectations regarding science and technology
    by: Engel, Anna, et al.
    Published: (2019)
  • A theoretical perspective of learning in the Pacific context: a sociocultural perspective.
    by: Phan, Huy P.
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs