Prevención e Intervención en Dificultades Lectoras en la Infancia. Revisión Bibliográfica
RESUMEN: El presente estudio tiene la finalidad de hacer una revisión bibliográfica para dar a conocer los instrumentos y programas que son realmente relevantes en la prevención e intervención para las dificultades lectoras en la infancia y que cuentan con el respaldo científico suficiente para just...
Main Author: | Carreño Martínez, Carmen |
---|---|
Other Authors: | Andrés Romero, Magdalena Pilar |
Format: | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10835/9706 |
Similar Items
-
Los miedos en la infancia, evaluación e intervención: una revisión sistemática
by: Vélez Ruiz, Teresa
Published: (2023) -
Lecturer perspectives on dyslexia within one Greek university: a pilot study
by: Stampoltzis, Aglaia, et al.
Published: (2016) -
An evaluation of syntactic-semantic processing in developmental dyslexia.
by: Jiménez, Juan E., et al.
Published: (2012) -
Improvement in reading processes through the MATEL Program.
by: Molina Roldán, Rosa M., et al.
Published: (2012) -
Assessment of orthographical processing in spanish children with dyslexia: the role of lexical and sublexical units.
by: Rodrigo, Mercedes, et al.
Published: (2012)