Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Introducción a la teoría de la...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Introducción a la teoría de la comunicación de masas

Introducción a la teoría de la comunicación de masas

Show other versions (1)
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: McQuail, Denis
Format: Pakke
Sprog:Spanish
Udgivelse:3a ed.
Serier:Paidós Comunicación
Fag:
Cultura mediatica produccion
Audiencia caracter social
Fans y la cultura del gusto
Cultura del gusto fans
Mass media sociedad y cultura
Media sociedad y cultura
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Other Versions (1)
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Lignende værker

  • How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?
    af: Estrella Ramón, Antonia María, et al.
    Udgivet: (2024)
  • Our Film
    af: Ochoa, María Caridad
    Udgivet: (2014)
  • La sociedad de consumo sus mitos, sus estructuras
    af: Baudrillard, Jean
  • El privilegio de los escritores y la naturaleza de los discursos comunicación, literatura y Mass Media
    af: Petroff Rojas, Iván. 1956-
  • Cosi Fan Tutte an opera in two acts for solo, chours and orchestra with english and italian text
    af: Mozart, Wolfgang Amadeus. 1756-1791

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er