Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Teorías de la educación: innov...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Teorías de la educación: innovaciones importantes en el pensamiento educativo occidental

Teorías de la educación: innovaciones importantes en el pensamiento educativo occidental primera parte

Bibliografiske detaljer
Andre forfattere: Bowen, James (coautor), Habson, Peter R. (coautor)
Format: Pakke
Sprog:Spanish
Serier:Manual del Maestro
Fag:
Teorias de la educacion
Educacion teorias
Platon y la educacion
Psicopedagogía
Rousseau
Dewey
Makarenko anton
Skinner b. f.
Neill a. s.
Escuela libre
Illich ivan
Sociedad desescolarizada
EDUCACION
Online adgang:http://nas.ucuenca.edu.ec/BibliotecaDigital/ebooks/librosyrev/62729-1.pdf
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Internet

http://nas.ucuenca.edu.ec/BibliotecaDigital/ebooks/librosyrev/62729-1.pdf

Lignende værker

  • Teorías de la educación: innovaciones importantes en el pensamiento educativo occidental
  • La Sociedad desescolorizada
    af: Illich, Iván
  • La Sociedad desescolorizada
    af: Illich, Iván
  • Educación
  • Teorías de la educación: innovaciones importantes en el pensamiento educativo occidental
    af: Bowen, James

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er