Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Orientación educativa:
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Orientación educativa: modelos, áreas, estrategias y recursos /

Orientación educativa: modelos, áreas, estrategias y recursos /

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Álvarez González, Manuel (autor)
Andre forfattere: Bisquerra Alzina, Rafael (autor)
Format: Pakke
Sprog:Spanish
Udgivet: Madrid: Wolters Kluwer, 2012.
Udgivelse:Primera edición.
Serier:Colección Gestión
Fag:
Educación
Enseñanza
Aprendizaje
Desarrollo humano
Educación > emocional
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Indholdsfortegnelse
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Lignende værker

  • Educación física emocional: programa de salud emocional para el alumnado y orientaciones para el profesorado
    af: Pellicer Royo, Irene
  • Modelos de enseñanza y métodos de casos: estrategias para ambientes innovadores de aprendizaje /
    Udgivet: (2016)
  • Educación para todos: el imperativo de la calidad /
    Udgivet: (2005)
  • Aprender a enseñar: educación entre adultos /
    af: Ruggiero, María Susana
    Udgivet: (2000)
  • Jugando para aprender y crecer: guía para la promoción del desarrollo infantil /
    af: Quizhpe Peralta, Jorge
    Udgivet: (2000)

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er