Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Procedimientos usados en la co...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
Procedimientos usados en la conformación de cursos escolares paralelos y su relación con la planificación educativa

Procedimientos usados en la conformación de cursos escolares paralelos y su relación con la planificación educativa

Veure altres versions (1)
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Amón Martínez, Eduardo
Format: Thesis Llibre
Idioma:Spanish
Matèries:
Planificacion educativa
Tesis en psicologia
  • Fons
  • Descripció
  • Altra versió (1)
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Ítems similars

  • Procedimientos usados en la conformación de cursos escolares paralelos y su relación con la planificación educativa
    per: Amón Martínez, Eduardo
    Publicat: (2014)
  • Planificación de clases y cursos
    per: Woodward, Tessa
  • La cuantificación de los factores extraeconomicos en los modelos mixtos de optimización: una aplicación a la planificación de la educación
    per: Fernández Lalcona, Javier
  • Propuestas metodológicas para profesores reflexivos: cómo trabajar con la diversidad del aula
  • From data to action : information systems in educational planning

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs