Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Repercusión de la metodología...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Repercusión de la metodología utilizada por el maestro en el desarrollo de la memoria de los niños en Edad Escolar

Repercusión de la metodología utilizada por el maestro en el desarrollo de la memoria de los niños en Edad Escolar

Show other versions (1)
Bibliografiske detaljer
Andre forfattere: Parra Arteaga, Wilson Cornelio (coautor), Peralta Pauta, César Alfredo (coautor)
Format: Thesis Bog
Sprog:Spanish
Fag:
Atención
Tesis en psicologia
Aprendizaje
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Other Versions (1)
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Lignende værker

  • Repercusión de la metodología utilizada por el maestro en el desarrollo de la memoria de los niños en Edad Escolar
    af: Parra Arteaga, Wilson Cornelio, et al.
    Udgivet: (2014)
  • Psychologie de l´attention
    af: Ribot, Th
  • Curso sobre habilidades de supervisión del programa IRA. Atención del niño con infección respiratoria aguda
  • Manual práctico de TDAH
  • La memoria y su influencia en el proceso de aprendizaje
    af: Ortega G., Guillermina de Lourdes

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er