Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Napredno
  • Repercusión de la metodología...
  • Citiraj
  • Pošljite SMS
  • Pošljite email
  • Natisni
  • Izvozi zadetek
    • Izvozi v RefWorks
    • Izvozi v EndNoteWeb
    • Izvozi v EndNote
  • Permanent link
Repercusión de la metodología utilizada por el maestro en el desarrollo de la memoria de los niños en Edad Escolar

Repercusión de la metodología utilizada por el maestro en el desarrollo de la memoria de los niños en Edad Escolar

Show other versions (1)
Bibliografske podrobnosti
Drugi avtorji: Parra Arteaga, Wilson Cornelio (coautor), Peralta Pauta, César Alfredo (coautor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Spanish
Teme:
Atención
Tesis en psicologia
Aprendizaje
  • Zaloga
  • Opis
  • Other Versions (1)
  • Podobne knjige/članki
  • Knjižničarski pogled

Podobne knjige/članki

  • Repercusión de la metodología utilizada por el maestro en el desarrollo de la memoria de los niños en Edad Escolar
    od: Parra Arteaga, Wilson Cornelio, et al.
    Izdano: (2014)
  • Psychologie de l´attention
    od: Ribot, Th
  • Curso sobre habilidades de supervisión del programa IRA. Atención del niño con infección respiratoria aguda
  • Manual práctico de TDAH
  • La memoria y su influencia en el proceso de aprendizaje
    od: Ortega G., Guillermina de Lourdes

Iskalne možnosti

  • Iskalna zgodovina
  • Napredno iskanje

Poišči več

  • Prelistaj katalog

Potrebujete pomoč?

  • Navodila za iskanje
  • Vprašaj knjižničarja
  • Pogosta vprašanja