Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • AN eclectic approach to teachi...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
AN eclectic approach to teaching english as a foreign language to the blind

AN eclectic approach to teaching english as a foreign language to the blind

Show other versions (1)
Detalles Bibliográficos
Outros autores: Campoverde Campoverde, Martha, Díaz Sarmiento, Mercedes del Carmen
Formato: Thesis Libro
Idioma:Spanish
Subjects:
Enseñanza del ingles
Ingles enseñanza
Braille
Tesis en lengua y literatura inglesa
  • Existencias
  • Descripción
  • Other Versions (1)
  • Títulos similares
  • Staff View

Títulos similares

  • An eclectic approach to teaching english as a foreign language to the blind
    por: Campoverde Campoverde, Martha Yolanda, et al.
    Publicado: (2014)
  • The eclectic approach to teaching english as a foreign language
    por: Fernández Pillco, Jenny Maritza, et al.
    Publicado: (2022)
  • Games for teaching english applied to computer
  • English teaching technology training project for "Abdón Calderón" english teachers
  • Games and activities used as didactic tools for students of english language I, II and III of the field of english language and literature of the University Cuenca

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes