Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Teaching english through total...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Teaching english through total physical response storytelling

Teaching english through total physical response storytelling

Mostrar otras versiones (1)

This Tesina is based on an action analysis to improve the learning of English language in students from Septimo de Básica, at Centro Educativo ?Agustin Crespo Heredia?. They are our candidates to learn English Language in a different way. Throughout our analysis, we are going to apply the foreign la...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Pérez, María Isabel (coautora), Suin, María del Carmen (coautora)
Formato: Tesis Libro
Lenguaje:Spanish
English
Materias:
Lengua y literatura inglesa
Tpr storytelling
The steps of tprs
Successful class stories
Tesis en lengua y literatura inglesa
Acceso en línea:http://nas.ucuenca.edu.ec/BibliotecaDigital/ebooks/tli259.pdf
  • Existencias
  • Descripción
  • Otras Versiones (1)
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://nas.ucuenca.edu.ec/BibliotecaDigital/ebooks/tli259.pdf

Ejemplares similares

  • Reading short tales and storytelling in the process of efl learning for young children from twelve to fourteen years old
  • Teaching english through games based on the TPR method to children from 8 to 10
  • An essay on the benefits and challenges of implementing total physical response storytelling (TPRS) and the conmunicative aproach for use in the english language classroom
    por: Piedra, Karina
  • Teaching grammar through situation and contexts
  • A didactic guide for teaching and learning english through web sites

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes