Aprendizaje significativo y educación ambiental: aplicaciones didácticas del museo de ciencias naturales de la Universidad de Navarra
Novak's "theory of education" (1977) has become very significant to foster environmental education. The theory proposes teaching techniques that buid on the meaningful learning theory (Ausubel, 1968), and on the theory of constructivism. Novak's theory proposes an educational sys...
Main Authors: | Echarri-Iribarren, F. (Fernando), Puig-i-Baguer, J. (Jordi) |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
Language: | spa |
Published: |
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/10171/7391 |
Similar Items
-
Mejorar la efectividad de las áreas naturales protegidas: identificación, reconocimiento e integración de los valores culturales y espirituales en las áreas protegidas de Europa
by: Mallarach, J.M. (Josep M.), et al.
Published: (2015) -
Arañas de Navarra. Diversidad y distribución. Métodos digitales de estudio
by: Biurrun, G. (Gabriel) de, et al.
Published: (2021) -
Chemical composition and sources of particulate matter across urban and rural sites in the Caribbean region of Cienfuegos (Cuba)
by: Morera-Gómez, Y. (Yasser), et al.
Published: (2019) -
Fish conservation in the 21st century: Lessons learned and perspectives for a sustainable future
by: Miqueleiz-Legaz, I. (Imanol), et al.
Published: (2021) -
Estudio del banco de diásporas de briofitos de los hayedos de Navarra: biodiversidad, influencia de la profundidad y de la estacionalidad y dormancia
by: Iglesias, N. (Noemí), et al.
Published: (2014)