Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • El Impacto de los nuevas tecno...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
El Impacto de los nuevas tecnologías informáticas en la comunicación social

El Impacto de los nuevas tecnologías informáticas en la comunicación social

Show other versions (1)

Licenciada en Ciencias de la Educación. Especialidad Comunicación Social

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Ochoa Hernández, Carlos
Andre forfattere: Guillermo Ríos, Hugo
Format: bachelorThesis
Sprog:spa
Udgivet: 2014
Fag:
Comunicacion Social
Tesis En Comunicacion Social
Online adgang:http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/14626
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Other Versions (1)
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Internet

http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/14626

Lignende værker

  • El Impacto de los nuevas tecnologías informáticas en la comunicación social
    af: Ochoa Hernández, Carlos
  • Nuevas Tecnologías de comunicación
    af: Izcaray, Luis Eladio
  • Nuevas tecnologías de comunicación e información para la educación superior
    af: Mier Sanmartín, Catalina
    Udgivet: (2014)
  • Las nuevas tecnologías de la comunicación
  • La Ocupación de los egresados de la Comunicación Social: Caso Cuenca

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er