The use of CLIL in a science class
El Aprendizaje Integrado de Contenido y Lenguaje (CLIL por sus siglas en inglés) es un enfoque que se ha utilizado desde el año 2000. Sin embargo, este enfoque no es bien conocido por todos los educadores. Por lo tanto, la presente síntesis de investigación tuvo como objetivo analizar los diferentes...
Príomhchruthaitheoir: | Pauzhi Coellar, Cristina Paola |
---|---|
Rannpháirtithe: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Formáid: | bachelorThesis |
Teanga: | eng |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad de Cuenca
2021
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/35752 |
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Perceptions about CLIL on EFL classrooms
de réir: Reinoso Montero, Nathaly Marisol
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
Benefits and limitations of using CLIL for EFL teaching
de réir: Sibri Zeas, Katherine Maritza
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
Complementing CLIL lessons: a focus on vocabulary acquisition for 2nd grade students at ‘Unidad Educativa Pasos"
de réir: Arias Hernández, Tamara Paola
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Effects of using content and language integrated learning instruction in english as a foreign language classes
de réir: Matute Mendoza, Martha Maribel
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Developing reading comprehension through the use of authentic materials
de réir: Alvarez Quinga, Juan Diego
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)