The use of CLIL in a science class
El Aprendizaje Integrado de Contenido y Lenguaje (CLIL por sus siglas en inglés) es un enfoque que se ha utilizado desde el año 2000. Sin embargo, este enfoque no es bien conocido por todos los educadores. Por lo tanto, la presente síntesis de investigación tuvo como objetivo analizar los diferentes...
Auteur principal: | Pauzhi Coellar, Cristina Paola |
---|---|
Autres auteurs: | Piedra Carrión, Verónica Rosalía |
Format: | bachelorThesis |
Langue: | eng |
Publié: |
Universidad de Cuenca
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/35752 |
Documents similaires
-
Perceptions about CLIL on EFL classrooms
par: Reinoso Montero, Nathaly Marisol
Publié: (2022) -
Benefits and limitations of using CLIL for EFL teaching
par: Sibri Zeas, Katherine Maritza
Publié: (2022) -
Complementing CLIL lessons: a focus on vocabulary acquisition for 2nd grade students at ‘Unidad Educativa Pasos"
par: Arias Hernández, Tamara Paola
Publié: (2021) -
Effects of using content and language integrated learning instruction in english as a foreign language classes
par: Matute Mendoza, Martha Maribel
Publié: (2021) -
Developing reading comprehension through the use of authentic materials
par: Alvarez Quinga, Juan Diego
Publié: (2020)