The eclectic approach to teaching english as a foreign language
El propósito de esta síntesis de investigación es explorar y analizar los efectos del enfoque ecléctico en la enseñanza del inglés como lengua extranjera. Veinte artículos fueron seleccionados para el análisis. De acuerdo con los criterios de inclusión y exclusión del estudio, los artículos debía...
Main Authors: | Fernández Pillco, Jenny Maritza, Toalongo Ochoa, Verónica Elizabeth |
---|---|
Other Authors: | Abad Célleri, Mónica Patricia |
Format: | bachelorThesis |
Language: | eng |
Published: |
Universidad de Cuenca
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37685 |
Similar Items
- AN eclectic approach to teaching english as a foreign language to the blind
-
An eclectic approach to teaching english as a foreign language to the blind
by: Campoverde Campoverde, Martha Yolanda, et al.
Published: (2014) -
The use of music for teaching english as a foreign language
by: Vargas Muñoz, Efraín Enrique
Published: (2020) -
Teaching a foreign language to students with special educational needs
by: Naranjo Serrano, Milton Xavier
Published: (2021) -
Implications of using the students’ first language (L1) in the english foreign language (EFL) classroom
by: Tamay Zhinin, Andres Horacio, et al.
Published: (2020)