Limitations of Teaching English in Rural High Schools in Cuenca, Ecuador
Este trabajo cuantitativo descriptivo pretendió determinar los desafíos en la enseñanza del inglés de los docentes que trabajan en colegios rurales de Cuenca, Ecuador. Los datos para este estudio fueron recolectados con base en una encuesta realizada a diez docentes de inglés que trabajan en inst...
Main Author: | Villa Villa, Paola Anabel |
---|---|
Other Authors: | Cabrera Moreno, Sandra Leonor |
Format: | bachelorThesis |
Language: | eng |
Published: |
Universidad de Cuenca
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/41932 |
Similar Items
- The Impact of the cradle project on english teaching in Cuenca`s high schools
-
The Impact of the cradle project on english teaching in Cuenca`s high schools
by: Criollo Soliz, Nancy, et al.
Published: (2014) - English teaching problems in the tenth level of basic education in the high school of Jima
-
Benefits and limitations of using CLIL for EFL teaching
by: Sibri Zeas, Katherine Maritza
Published: (2022) -
An approach for teaching english to high schools adults through the distance modality “Colegio Particular a Distancia Continental”
by: Armijos Romero, Paola Esthela
Published: (2013)