Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • El papel de la familia en el d...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
El papel de la familia en el desarrollo de la comprensión lectora en el cambio de Educación Primaria a Secundaria.

El papel de la familia en el desarrollo de la comprensión lectora en el cambio de Educación Primaria a Secundaria.

Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Carpio Fernández, Mª de la Villa, García Linares, Mª Cruz, Mariscal Ernest, Petra
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:Spanish / Castilian
Argitaratua: Universidad de Almería. 2012
Gaiak:
Contexto familiar
Características sociodemográficas
Comprensión lectora
Exposición a la letra impresa
Educación Primaria y Secundaria
Family background
Socio-demographic characteristics
Reading comprehension
Exposure to print
Primary to Secondary Education
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/1672
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1488
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/1672
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1488

Antzeko izenburuak

  • Inteligencia fluida, memoria de trabajo, fluidez y comprensión de lectura en escolares chilenos
    nork: Bizama M., Marcela, et al.
    Argitaratua: (2020)
  • Diagnóstico sobre comprensión conceptual y lectora en estudiantes de la UNAE a través de la “cumbia epistemológica” de Les Luthiers
    nork: Castellano Gil, José Manuel
    Argitaratua: (2020)
  • Student-oriented teaching practices and educational equality: a population-based study
    nork: Saarinen, Aino, et al.
    Argitaratua: (2020)
  • Application of a written composition and reading comprehension program in Primary Education students.
    nork: Romero Pérez, Juan F., et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Relación entre fluidez lectora y comprensión lectora
    nork: Rodas Flores, Diego Ismael, et al.
    Argitaratua: (2017)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ