_version_ 1789406178355183616
author Bernardo, Allan B.I.
author_facet Bernardo, Allan B.I.
author_sort Bernardo, Allan B.I.
collection DSpace
format info:eu-repo/semantics/article
id oai:repositorio.ual.es:10835-1675
institution Universidad de Cuenca
language English
publishDate 2012
publisher Universidad de Almería.
record_format dspace
spelling oai:repositorio.ual.es:10835-16752023-04-12T22:05:25Z Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract. Sobre aprendices buenos y malos: la dimensión lingüística de las teorías implícitas de la inteligencia. Bernardo, Allan B.I. Teorías implícitas de la inteligencia Teoría de la entidad Teoría incremental Prácticas lingüísticas Modelo de categoría lingüística Filipinas Implicit theories of intelligence Entity theory Incremental theory Linguistic practices Linguistic category model Philippines 2012-10-15T16:34:44Z 2012-10-15T16:34:44Z 2012 info:eu-repo/semantics/article 1696-2095 http://hdl.handle.net/10835/1675 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1491 en http://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?646 info:eu-repo/semantics/openAccess Universidad de Almería. Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 26 Vol.10 (1), 1 de Abril de 2012
spellingShingle Teorías implícitas de la inteligencia
Teoría de la entidad
Teoría incremental
Prácticas lingüísticas
Modelo de categoría lingüística
Filipinas
Implicit theories of intelligence
Entity theory
Incremental theory
Linguistic practices
Linguistic category model
Philippines
Bernardo, Allan B.I.
Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
title Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
title_full Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
title_fullStr Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
title_full_unstemmed Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
title_short Talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
title_sort talking about good and bad and bad learners: linguistic dimension of implicit theories of intelligence abstract.
topic Teorías implícitas de la inteligencia
Teoría de la entidad
Teoría incremental
Prácticas lingüísticas
Modelo de categoría lingüística
Filipinas
Implicit theories of intelligence
Entity theory
Incremental theory
Linguistic practices
Linguistic category model
Philippines
url http://hdl.handle.net/10835/1675
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1491
work_keys_str_mv AT bernardoallanbi talkingaboutgoodandbadandbadlearnerslinguisticdimensionofimplicittheoriesofintelligenceabstract
AT bernardoallanbi sobreaprendicesbuenosymalosladimensionlinguisticadelasteoriasimplicitasdelainteligencia