Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Problem-based educational envi...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Problem-based educational environments: a case study in e-Commerce and  business planning.

Problem-based educational environments: a case study in e-Commerce and business planning.

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Megalakaki, Olga, Sotiriou, Soflokis, Savas, Stavros, Manoussakis, Yannis
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería. 2012
Materias:
New technology
Constructivism
e-Commerce
Learning-by- doing
Nuevas tecnologías
Constructivismo
Comercio electrónico
Aprender haciendo
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/1685
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1507
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/1685
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1507

Ejemplares similares

  • Factores limitadores de la adopción del m-commerce
    por: Parrilla Pérez, Juan C.
    Publicado: (2019)
  • The perceptions of prospective teachers on the democratic aspectos of the constructivist learning environment.
    por: Bay, Erdal, et al.
    Publicado: (2012)
  • Problem solving processes and video games: the Sim City Creator case
    por: Monjelat, Natalia, et al.
    Publicado: (2013)
  • The Circular Economy as an Axis of Agricultural and Rural Development: The Case of the Municipality of Almócita (Almería, Spain)
    por: García Corral, Francisco Javier, et al.
    Publicado: (2022)
  • Identification of Variables that Predict Teachers’ Attitudes toward ICT in Higher Education for Teaching and Research: A Study with Regression
    por: Guillén Gámez, Francisco David, et al.
    Publicado: (2020)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes